10 Ocak 2011 Pazartesi

PARDON DA HER ŞEY KONTROL ALTINDA

Resim yazısı ekle
Selam kuşluk gidenin ardından ağlamayan hatta ve hatta felsefe bile yapmayan bir sevgili gibisin.Yılbaşı geldiğinde finallerinde yaklaştığını sezinlemiştim fakat bu kadar da çalışmamayı beklemiyordum.Az önce arka arkaya dayadığım içerken içine düşünce soktuğum sigaralar arasında bu sabah ki sınavı yakmaya karar verdim çünkü sert çocuklar girdiği her sınavı geçer.Şuan 2 gün sonraki sınavı da yaktım yalnızca bu hafta cuma günü sınava gireceğim bu hesaba göre.girmediklerimi bütlerde harcarım efsane-mükemmel-"ölüm" notlarla geçerim onları.Bu arada kuşluk sabah kalkmayı ağırdan alanların,zor uyananların evrimde üst basamak olduğunun farkına vardım.bilahare değineceğim buna da

1 yorum:

random harfler dedi ki...

deniz lan blogu siktim yanlıslıkla oldu bu kadar duzeltebildim sen bi ara bi el at suna. mnskym