3 Aralık 2010 Cuma

böyle insanlar var lan.

"Tatlı şeyler yemeyi çok seviyorum. Daima 55 kiloyum ama hep bir şeyler yiyorum. Karşıyakalıyım. Beni seven ve güldüren insanları çok severim, çifte standart uygularım hatta onlara. Yaz aylarını çok severim, yazlarım çok güzel geçer. Teşekkür edip dururum, her şeye, her şey için. Sonra da hayatım çok güzel olur."

bu ne lan?! eğer boyle bi izleyicimiz olursa onu ya sikeceğim, ya da uzaklaştıracağım burdan. sevgili okurlar aklınızda bulunsun eger bu gibi düşüncelerle kapıma gelirseniz bilin ki cok buyuk yanlıslardasınız. çok sinirlendim amına koyayim.

senin yaşadığın gezegeni, içinde bulunduğun uzay-zaman düzlemini, hayatı algılayış biçimini, düşünce dünyanı, gece yastığa başını koyduğunda kafandan geçenleri, çöplüğe dönmüş vicdanını, an itibariyle içinde bulunduğun halet-i ruhiyeyi, bugüne kadar tanıdığın tüm insanlarla yaşadığın her şeyi, ağzından çıkmış ve çıkacak tüm cümleleri, gerçekliğe anlam verme çabanda feyz aldığın tüm kişileri, terasta tuttuğun çiçeklerini, banyodaki işlemeli havlularını ve o kıllı, o büzüşük, o işe yaramaz tenasül organını...

... neyse be. sinirim geçti. yavşak.

1 yorum:

sdy dedi ki...

sana en sevdigin sarkilardan bir kuple yolluyorum sevgili baskan acikgonullu zevce vermidonsuz yapamazsin sen