10 Aralık 2010 Cuma

evet.

kıştan nefret ediyorum, soğuktan nefret ediyorum,rüzgardan nefret ediyorum, yağmurdan nefret edioyum, kardan nefret ediyorum, ayaklarımın üşümesinden nefret ediyorum, burnumun akmasından nefret ediyorum, kulaklarımın çok üşümesinden nefret ediyorum, yoldaki su birikintilerinden nefret ediyorum, botumun içine sızan sulardan nefret ediyorum, yoldan geçen arabaların su sıçratmasından nefret ediyorum, bulutlardan nefret ediyorum, akşamdan nefret ediyorum, öksürmekten nefret ediyorum, güneşi görememekten nefret ediyorum, güneşin ısıtmamasından nefret ediyorum, götümün donmasından nefret ediyorum, dökülen yapraklardan nefret ediyorum, istanbulun kışı kaldırmayan altyapısından nefret ediyorum, montun cebinde bile üşüyen ellerimden nefret ediyorum, parmaklarım ısınsın diye ellerimin üzerine oturmaktan nefret ediyorum, soğuktan korunmak için kat kat giyinmekten nefret ediyorum, şemsiye taşımaktan nefret ediyorum, bere ve atkıdan nefret ediyorum, montun ve çantanın yağmuru yedikçe ağırlaşmasından nefret ediyorum, evden çıkmak zorunda olmaktan nefret ediyorum, eve dönmekten nefret ediyorum, senden nefret ediyorum, kendimden nefret ediyorum, şu soğuk akşamlarda yalnız uyumaktan nefret ediyorum...

1 yorum:

O. dedi ki...

ayrıca bu yazıyı paylaştığımda lost highway in resminin çıkmasından nefret ediyorum