17 Aralık 2010 Cuma

düzensizlik bile bi düzendir...

Madem boş konuşuyoruz benimde söyliyeceklerim var. Öncelikle tanımlamalarla başlamak istiyorum bu boş muabbete. Düzen; düzme işlemini gerçekleştiren kimse. Düzensiz; düzme işlemini gerçekleştiren kimseden mahrum olma durumu. Düzme işlemi de bildiğin sikiş, düz(doğru anlamında burda). Şimdi yerine koyalım: sikişi gerçekleştiren kimseden yoksun olmak bile bi sikiştir.

Nası yani? Bi bok ifade etmiyo işte, boş konuşmuş bunu her kim dediyse. Biraz garip kaçtı haklısınız, yetersiz zekalar için örneklendirme yapayım, çünkü örneklendirme yetersiz zekalar içinmiş(bu da ayrı bi yazı konusu). Mesela beni düzen birisi yok çok şükür yarrabbime, ben düzensizim. Benim düzensiz olmam birilerini düzüyo olmalı ki bu söz doğru olsun. Şimdi durup düşünelim; benim düzensizliğim kimi düzüyo olabilir? Burda siz direk okudunuz ama ben bi on dakika kadar düşündüm yazmadan önce, siz düşünün şimdi, bulamadım. Açıkçası benim düzensizliğimin birini düzebileceğini bile sanmıyorum. Tabi ben böyle düşünüyorum. Başkası benim düzensizliğimin düzebileceğini düşünebilir, normal kafalar farklı tıkırdıyo sonuçta.

Diyelim ki düzebiliyo, nasıl olduğunu da geçtim, ne düzebilir? Ne düzebilir sorusundan önce neyin düzülebilir olduğuna bakalım. Ya da boşverin, hepimiz biliyoruz onu geçiyorum. Onu geçerken ne düzebilir olduğunu da geçtik ama olsun onu da biliyoruz demek ki. Çok fena dağıldım bi dakika toparlıyıp bitircem. Üstü kapalı anlattım aslında açık konuşcam şimdi. Benim düzülmemi istiyen birileri var, kim olduklarını gerçekten bilmiyorum, neden olduğunu da. Ama benim düzülmüyor olmam bu insanları düzebilir diye düşündüm şimdi. Demek ki düzebilirmiş. E diyceksiniz noldu yani, yanisi şu: Böyle bi şeyi söyleyen kişi bu durumdan haberdar demek ve bu durumdan haberdar olmasının yolu düzülen olması sanırım. Yani biri beni düzmedikçe ben sürekli birilerini düzüyorum farkında olmadan. Ve bu dolaylı olarak düzdüğüm insanlar çıkıp ortaya boş konuşuyolar. Boş konuştukları için de düzülmeyi hakediyolar. Ama hakedilmeden düzülmeye başladıkları içinde mağdurlar. Mağdurlar dediğim sebepsiz yere benim düzülmemi istiyolarsa mağdurda değiller bak. Orospu çocukları sizi gidi.

Hiç yorum yok: